środa, 18 października 2017

Blog wraca do życia!

Po kilku latach wracam do prowadzenia bloga ;) Chyba jest to przeciwne do trendu, ponieważ gdy spojrzałem na blogi które kiedyś przeglądałem, to okazało się, że duża ich część jest od lat nieaktualizowana.

Przez ten cały czas kiedy była tutaj cisza, zajmowałem się rozwijaniem umiejętności. Moje spojrzenie na rynek zmieniło się tak bardzo, że chciałem zacząć prowadzić nowego bloga. Można uznać, że wszystko co dotychczas napisałem straciło ważność (wszystko co tyczy się analizy technicznej).

Jednak zrezygnowałem z tego pomysłu. Stwierdziłem, że fajnie będzie pokazać od czego zaczynałem i do czego doszedłem (mam aspiracje do bycia pierwszym (?) polskim blogerem, któremu udało się zarobić 1 mln PLN).

Przede wszystkim, chciałbym zidentyfikować oraz obalić mity krążące po Internecie powtarzane przez wielu piszących posty ludzi (np. taki, że 10% rocznie to dobry wynik - naprawdę uśmiecham się na takie stwierdzenie - no chyba że ktoś dysponuje milardem PLN i chce zrobić 10% rocznie, wtedy może zgodzę się z tym stwierdzeniem). No ale to w kolejnych postach.

Tak czy inaczej zapraszam do przyszłej lektury. No i naprawdę miło mi jest wrócić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...